Najčešća pitanja i odgovori

Opšta pitanja

1. Koliki je trošak dostave?

a. Prilikom kupovine na našem sajtu:

  • Iznad 6.000 dinara, dostava je besplatna.
  • Ispod 6.000 dinara, trošak dostave se obračunava prema težini pošiljke i važećem cenovniku kurirske službe.

Napomena: trošak dostave možete proveriti tako što ubacite proizvod/e u korpu i odete na pregled korpe, gde je iskazan i trošak dostave.

b. Dostava se vrši na teritoriji republike Srbije.

2. Gde mogu da saznam dimenzije proizvoda?

Obratite pažnju na padajući meni "opcije" koji se nalazi tačno ispod cene svakog proizvoda na našem sajtu. U padajućem meniju opcije, videćete sve dostupne dimenzije/boje za artikal koji vas interesuje. Kada kliknete na željenu dimenziju, prikazaće vam se i cena za tu dimenziju. Dimenzije svakog proizvoda su takođe istaknute i u sekciji "dodatne informacije" koja se nalazi na kraju opisa svakog proizvoda.

3. Kada da očekujem dostavu poručenih proizvoda?

Porudžbina bude uglavnom dostavljena u roku od 3 radna dana. Izuzetak su proizvodi koji trenutno nisu na zalihama ili se proizvode po posebnoj porudžbini (letvice, dušeci od lateksa...), za koje operater potvrđuje mogući datum isporuke (do 30 dana). Isporuka se ne vrši vikendom, a kurir obavezno poziva da najavi termin dostave.

4. Kako se plaća na rate?

Plaćanje na rate je moguće čekovima građana i karticama Banca Intesa, do 12 mesečnih rata. Detaljne informacije možete pronaći na stranici Načini plaćanja.

5. Da li račun važi kao garancija prilikom kupovine Vitapur proizvoda?

Da, važi.

6. Da li mogu lično da preuzmem svoju internet porudžbinu?

Ne, internet porudžbine ne možete lično preuzeti. One vam se šalju na adresu koju ostavite.

7. Obeležio/la sam kao način plaćanja plaćanje po predračunu. Na koji račun se radi uplata?

Kod plaćanja po predračunu, na vaš e-mail ćemo automatski poslati predračun sa svim podacima za uplatu. Zahtev za predračun možete uputiti i putem call centra 011/31-22-842 ili na mail [email protected]

8. Želim iskoristiti vaučer, ali sistem ne prihvata kod za popust. Šta da radim?

Postoji više mogućih razloga. Možda je vaš vaučer istekao ili se odnosi na određen iznos kupovine, a vaš iznos je manji. Možda ste kod već iskoristili, a nije moguće da ga koristite 2 puta. Preporučujemo da pozovete call centar 011/31-22-842 ili nam pošaljite mail na [email protected].

9. Gde i kako dobijam kod za popust/vaučer?

Kod za popust ili vaučer se dobijaju prilikom posebnih akcija na internetu, newsletter kampanjama, štampanim Vitapur katalozima, posebnim SMS akcijama.

10. Do kada važe akcije objavljene na internet stranici www.vitapur.rs?

Redovne akcije traju uglavnom mesec dana, a tačan rok je naznačen banerima. Ako želite da iskoristite akciju, možete poručiti artikal sa odloženom isporukom, ukoliko iz nekog razloga niste u mogućnosti da paket primite dok traje akcija.

11. Da li akcije sa interneta važe i u vašim prodavnicama?

Uglavnom važe. Kada akcije važe samo za online kupovinu, to je jasno obeleženo na našem sajtu.

12. Da li za kupovinu više proizvoda dobijam dodatni popust.

Za posebne popuste na količinu, možete nam se obratiti putem call centra 011/31-22-842 ili na maila [email protected]

13. Da li vaše proizvode mogu da kupim samo kod vas ili i kod nekih drugih trgovaca?

Vitapur veleprodajni partneri, nemaju u svojoj ponudi sve naše artikle. Za deo asortimana koji imaju u ponudi, ne garantujemo iste cene kao kod nas na sajtu. Sve naše proizvode možete lako i jednostavno kupiti u našim radnjama ili u našoj online prodavnici. 

14. Kakva sve testiranja radite na vašim proizvodima?

Sav tekstilni asortiman ima Oeko-Tex sertifikat, što znači da su izrađeni u skladu sa najstrožim evropskim kriterijumima i garantuje da se u našim proizvodima ne nalaze bilo kakve štetne materije. Za ispitivanje dušeka, imamo posebno konstruisan uređaj upravo za testiranje izdržljivosti za period od 5 i 10 godina upotrebe.

Pitanja - Spavaća soba

1. Kakva je tvrdoća dušeka od pene?

Dušeke od pene svrstavamo među dušeke srednje tvrdoće. Ako dušeci imaju dodatni sloj memorijske pene, njihovo jezgro je za nijansu mekše. Izuzetak je dušek od pene MemoSilver 18+2 Memory, koje ima 2 jezgra u jednom dušeku, 2 različite tvrdoće, pa možete birati da li želite da spavate na tvrđoj ili mekšoj strani. Dušek Bamboowave je mek dušek i pogoduje i za decu i tinejdžere, dok je dušek Lavanda Comfort 16 iz kategorije srednje tvrdih dušeka. 

2. Da li se dušek Hitex Zero Gravity može naručiti u nestandardnim dimenzijama?

Ne, dušek je dostupan samo u standardnim dimenzijama.

3. Naručio/la sam dušek Hitex Memosilver 18+2. Koja strana je tvrda, a koja srednje tvrda?

Bela strana jezgra je srednje tvrdoće, a zelena strana je tvrđa.

4. Kolika je visina zaštita navlaka dušeka Lavanda Comfort i Bamboowave?

Navlake za dušek su osmišljene da bi zaštitile dušek i da mogu da se skinu i opreru, a njihova visina/debljina je oko 1-2 cm.

5. Da li se naddušek od memorijske pene može naručiti u nestandardnim dimenzijama?

Ne, dostupne su samo standardne dimenzije, navedene na stranici kod svakog naddušeka.

6. Gde se proizvode dušeci?

Dušeci od pene se proizvode u Sloveniji, a sa oprugama u Turskoj.

7. Da li dušeci imaju važeće sertifikate?

Naravno. Sve komponente dušeka imaju Oeko-Tex sertifikat, što znači da su izrađeni u skladu sa najstrožim evropskim kriterijumima i garantuje da se u našim proizvodima ne nalaze bilo kakve štetne materije.

8. Da li posteljina sadrži donji čaršav?

Ne sadrži. Posteljina sadrži jorgansku navlaku i jastučnicu/dve jastučnice, u zavisnosti da li kupujete single 140x200 cm ili double 200x200 cm veličinu.
Budući da se na tržištu nalazi veliki izbor različitih dimenzija dušeka, a nemoguće je napraviti jedan čaršav koji bi odgovarao svim dimenzijama, donji čaršavi se kupuju odvojeno, pa možete odabrati dimenziju koja odgovara vašem dušeku. U pitanju su pamučni, gusto tkani, elastični čaršavi, dugotrajni i sa lastišem po donjoj ivici, radi lakšeg nameštanja i fiksiranja za dušek.

Pitanja - Posuđe

1. Da li vaše posuđe sadrži neke štetne materije, pre svega PFOA?

Premaz našeg posuđa ne sadrži perfluorooktanojske kisline (PFOA), koje dokazano negativno utiču na zdravlje ljudi. Takođe, naše posuđe u svom sastavu ne sadrži ni druge štetne materije .

2. Od čega je tačno kameno posuđe?

Zidovi posuđa su od aluminijuma serije 3003, koji je isti za sve posude na tržištu. Koristimo izuzetno čist aluminijum, koji je odličan provodnik toplote i koji se upotrebljava za sve porizvode od aluminijuma koje srećemo na svakom koraku. Ručke su od posebne plastične mase, presvučene premazom, koji omogućava bolje prijanjanje i udobnije korišćenje (softouch premaz).

3. Koja vrsta minerala je u kamenom posuđu?

U prirodi postoji mnogo vrsta minerala, te se za premaze upotrebljavaju kombinacije različitih minerala, a ne samo jedna vrsta. Tačan sastav minerala i postupak izrade je zahtevan tehnološki proces i proizvođačeva poslovna tajna. 

4. Želim naručiti npr. poklopac 28 cm, ali u internet prodavnici piše da nije na zalihama. Kada će ponovo biti na zalihama?

Zalihe redovno ažuriramo, ali ponekad se desi da proizvod više nemamo na lageru. Ako želite da saznate kada će ponovo biti, pozovite naš call centar 011/31-22-842 ili nas pitajte putem maila [email protected]

Pitanja - Dom i slobodno vreme

1. Da li imate prekrivače Sof Touch 4u1 u dimenziji 200x200 cm?

Nemamo. Nismo ih proizvodili u duplo većim dimenzijama.

2. Koje su dimenzije kofera Scandinavia?

Dimenzije kofera su navedene u sekciji "dodatne informacije" na kraju opisa proizvoda.

Pitanja - Program za decu

1. Imam dečiji dušek Hitex Junior Bamboo. Zanima me do kog uzrasta preporučujete određenu tvrdoću, odnosno stranu dušeka?

Do 4. meseca života preporučujemo tvrđu, zelenu stranu dušeka. Za period nakon toga, preporučujemo mekšu, svetlu stranu.