Dostava naručenih proizvoda

Vitapur vrši dostavu proizvoda, preko partnerske kurirske službe, u roku od 3 – 5 radnih dana. Izuzetak su proizvodi koji se posebno naručuju ili trenutno nisu na zalihama. Rok dostave za takve artikle je uglavnom 30 dana ili prema dogovoru sa kupcem. Ukoliko dostava nije moguća u predviđenom roku, o tome ćemo vas obavestiti i navesti očekivani datum. Dostava se vrši na adresu, koju je kupac ostavio prilikom online porudžbine. Ukoliko u trenutku dostave, kupac nije kod kuće, sa kurirom se dogovora o novom terminu. Subotom i nedeljom se dostava ne vrši

*Dostava dušeka: zbog veličine paketa dostava dušeka može trajati do 7 radnih dana.

Cena dostave

Za porudžbine manje vrednosti, trošak dostave se obračunava prema važećem cenovniku kurirske službe. 

Cena dostave zavisi od težine paketa:

Težina Cena dostave*
do 1 kg 350 rsd
1 - 2 kg 400 rsd
2 - 5 kg 450 rsd
5 - 10 kg 550 rsd

*Cene su sa PDV-om.


U online prodavnici često je aktuelna akcija besplatne dostave i u tom periodu se dostava ne naplaćuje za bilo koji iznos porudužbine, odnosno za bilo koji proizvod. Kako ne biste propustili akciju besplatne dostave, preporučujemo da se prijavite na Vitapur newsletter listu, kako biste dobijali informacije o tekućim akcijama, aktuelnim ponudama, događajima, nagradnim igrama, pa tako i o akciji besplatne dostave.

Kašnjenje dostave / dostupnost proizvoda

Mi uvek želimo da budemo najbolji i zato naše kupce uvek stavljamo na prvo mesto. Ali ponekad, usled više sile, dogodi se da dostava kasni, o čemu ćemo vas blagovremeno obavestiti. Ako naručeni proizvod nije dostupan, usled neslaganja zaliha, zadržavamo pravo da otkažemo dostavu. Ukoliko ste porudžbinu već platili, novac će vam biti vraćen. U slučaju da naručeni proizvod uskoro stiže na zalihe, nudimo mogućnost da vam proizvod dostavimo po pristizanju, po istoj ceni koja je bila aktuelna u trenutku poručivanja.

Proizvodi koji nisu dostupni

U izuzetnim slučajevima može se desiti da nekih proizvoda više nema na zalihama. U tom slučaju, u internet prodavnici www.vitapur.rs ti proizvodi će biti jasno naznačeni. Ako želite da znate kada će proizvod ponovo biti dostupan, pozovite nas na broj 011/31-22-842 ili nam pišite na [email protected]. Ukoliko proizvod nije dostupan, ne možete ga naručiti online.

Vraćanje proizvoda

Kupac u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije ima pravo da u roku od 14 dana od prijema proizvoda, odustane od kupovine/narudžbine, uz dopis kompaniji, bez navođenja razloga svoje odluke. Obaveštenje o odustanku od kupovine, kupac može poslati kompaniji u vidu obrazca, (klikni za preuzimanje obrasca) ili uz jasnu izjavu koju pošalje na [email protected], kojom se potvrđuje da odustaje od kupovine. 

Troškovi vraćanja robe prilikom odustanka od ugovora o kupovini, padaju na teret potrošača/kupca. Trošak vraćanja se obračunava prema važećem cenovniku kurirske službe. Proizvode je potrebno vratiti kompaniji najkasnije u roku od 15 dana od slanja dopisa i/ili obrazca o odustanku od kupovine. 
Kupac nema pravo odustanka od kupovine, čiji su predmet proizvodi koji se rade po posebnoj narudžbini i tačnim zahtevima kupca, odnosno proizvodi koji su prilagođeni ličnim potrebama. Ovakvi proizvodi nisu primereni za vraćanje, jer su nestandardnih dimenzija i rađeni za određenog kupca. 

Proizvodi se moraju vratiti neoštećeni i u nepromenjenoj količini. Ukoliko je proizvod oštećen, pokvaren ili se količina smanjila, reklamacija se ne može prihvatiti.

Kod odustanka od kupovine, gde je iskorišćen bilo koji promocijski kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se kupcu. Na tekući račun kupca, vraća se isključivo uplaćen novac. Povrat novca se radi najkasnije 14 dana od prijema dopisa o odustajanju od kupovine. Zbog efikasnosti, evidencije i tačnosti vraćanja sredstava, povrat novca se radi isključivo na tekući račun kupca. Vraćanje plaćenog iznosa se ne može raditi gotovinski.

Adresa za vraćanje proizvoda:

AKS skladište
Vitapur magacin
Pančevački put 91c
11000 Beograd

Greške na proizvodu

Kada proizvod ima grešku?

  • kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu normalnu upotrebu;
  • kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu osnovnu namenu zbog koje ga kupac kupuje, a da je prodavac pri tom znao za tu grešku, odnosno trebalo bi da zna;
  • kada proizvod nema svojstva i karakteristike koje su bile navedene ili propisane;
  • kada prodavac isporuči proizvod koji ne odgovara opisu koji je naveden za taj proizvod. 

Odgovornost za nesaobraznost proizvoda

Prodavac kupcu mora isporučiti proizvode u skladu sa dogovorom i odgovara za nedostatke na proizvodu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac ostvaruje svoje pravo u slučaju nesaobraznosti proizvoda, ako o tome obavesti proizvođača u zakonom predviđenom roku.

Kupac koji je pravovremeno obavestio proizvođača o nesaobraznosti, ima prava zahtevati da:

  • se otkloni greška na proizvodu
  • nesaobrazan proizvod zameni za ispravan proizvod
  • mu se vrati novac

Procedura kod nesaobraznosti proizvoda

Kupac u zakonom predviđenom roku, mora obavestiti prodavca o nedostacima/nesaobraznosti proizvoda, pisanim putem sa svim detaljima i da o trgovcu pošalje nesaobrazne proizvode. Kupac je u obavezi da proizvođaču dozvoli pregled proizvoda koji vraća usled nesaobraznosti.
Prava potrošača/kupca u situacijama nesaobraznosti proizvoda uređuje Zakon o zaštiti potrošača republike Srbije.

Troškove transporta snosi pošiljalac, ukoliko nije unapred dogovoreno drugačije.
Pošiljke sa otkupninom neće biti prihvaćene. 

Molimo da nas o vraćanju proizvoda, unapred obavestite na: [email protected]